
Leuk dat je interesse hebt in mijn E-book waarin ik 5 tips deel om de gastvrijheid te verbeteren. De tips zijn van toepassing op alle branches en ze zijn zo concreet mogelijk gemaakt.
Vraag mijn gratis E-book aan met vijf tips, zodat je meteen kunt starten met het verhogen van de gastvrijheid!
Klik op de link hieronder en vul hieronder je gegevens in. Je ontvangt meteen een e-mail met mijn E-book. Let op: deze kan in de spam belanden.
Erg prettig contact gehad in de voorbereiding op deze training met Joske. De afstemming was fijn en Joske heeft de training op maat aangeboden voor onze medewerkers (ze bood verschillende opties voor de opzet van de training). De feedback van onze medewerkers was overwegend positief en werd goed ontvangen. De punten die we ter verbetering hebben teruggegeven werden erg professioneel ontvangen door Joske. Bedankt Joske!
Joske heeft bij ons; AgruniekRijnvallei, een op maat gemaakte training gegeven en heeft het fantastich gedaan. Joske is energiek, zeer kundig, heeft oog voor detail en ze is een goede inspiratiebron. Wij wilden op onze administratieve afdeling meer gastvrijheid kunnen bieden aan de telefoon. Met praktische tips kunnen wij hier nu zelf verder mee aan de slag. Zeker een aanrader om een (of meerdere) training(en) bij te volgen.
Heb een training Coaching gevolgd met Joske. Het was een hele "hands on" training waar ik vaardigheden heb geleerd dat erg waardevol is voor onze organisatie.Je wilt je collega's stimuleren en helpen in hun ontwikkeling en nu is mijn gereedschapskist een stuk voller en kunnen we met een plan onze medewerkers helpen hun werk en zelf te ontwikkelen!Dankjewel Joske voor een waardevolle en leuke cursus!
Joske heeft mensenkennis. Dat is het eerste wat je opvalt zo gauw mevrouw Kuut gaat spreken tegenover een gezelschap. Zij leest bedrijven niet de les over hoe alles anders zou moeten maar wel om misschien andere inzichten te krijgen of ideeën. Ze neemt je mee in haar persoonlijke ervaringen, die zo levendig worden verteld dat het haast lijkt alsof je erbij was. De trainingen zijn niet saai omdat Joske feilloos aanvoelt hoe een groep reageert en wat ze nodig hebben.
Joske heeft meegelopen bij in het Beachhouse Hotel in Zandvoort om ons 'on the job' te coachen in Hospitality met als doel het verbeteren van de gastvrijheid.Joske heeft een natuurlijk enthousiasme over zich en daardoor komen haar tips goed aan bij het team.Ze is gedreven en heeft een passie voor hospitality en zoekt die ook bij het team dat ze traint. Door haar ervaring in het luxe segment, heeft ze goed gesignaleerd wat er nog beter kan en ze heeft ons voorzien van handige tips die wij makkelijk kunnen implementeren.Het zijn echt de 'puntjes op de i' die Josje erop heeft gezet. De vraag die ze ons voor hield: Hoe zorg je ervoor dat iedere gast weggaat met een 'wow' gevoel en dat ze je die 10 geven, omdat iedereen een perfecte service heeft geleverd aan de gast.
‹
›