E-book Gastvrijheid

Hospitality Challenge

Wil je niet meteen een training boeken, maar ben wel je nieuwsgierig naar wat ik voor tips heb, download dan mijn E-book over gastvrijheid. Ik deel 5 tips om de gastvrijheid te verbeteren. De tips zijn van toepassing op alle branches en ze zijn zo concreet mogelijk gemaakt.

Vraag mijn gratis E-book aan met vijf tips, zodat je meteen kunt starten met het verhogen van de gastvrijheid!

Klik op de link hieronder en vul hieronder je gegevens in. Je ontvangt meteen een e-mail met mijn E-book. Let op: deze kan in de spam belanden.

Hoeveel mensen gingen jou voor?

Trots op deze mooie cijfers!

Downloads

happy clients

mensen getraind

Positieve klanten

Deze reviews zijn ook terug te vinden op Google en/of LinkedIn.

Door haar ervaring in de hotellerie weet Joske veel van hospitality en heeft Joske veel handige tips. Joske weet zelfs in haar eigen training de gastvrijheid hoog te houden, je merkt dat Joske binnen de hotellerie in het luxe segment ervaring heeft. Dit zorgt ervoor dat Joske tot het laatste moment een geweldige ervaring kan meegeven.

Gijs Goijaerts

Hotelmanager De Baak Seaside

Inhoudelijk heeft Joske veel voorbeelden uit de praktijk gegeven en de connectie gemaakt met de verschillende ondernemingen die aanwezig waren. Hierdoor liepen de deelnemers met een rugzak vol inspiratie naar buiten en hiermee is ons doel behaald: Zandvoort nóg gastvriendelijker maken!

Marian van Olphen

Marketing Manager

Super leerzame trainingen gehad van Joske die ik in mijn daily werkzaamheden kan gebruiken. De manier hoe de trainingen worden uitgevoerd zijn leerzaam, grappig en pakkend waardoor het de gehele dag interessant is en ook alles blijft hangen. Oprechte interesse in de deelnemers waardoor een training voor een groep alsnog voelt alsof het op maat is gemaakt per persoon.

Damian Leegwater

Sales manager TVHG